متن در مورد روز تولد خودم ، جدید اینستاگرام + دلنوشته راجب تولد خودم در پاییز

متن در مورد روز تولد خودم

متن در مورد روز تولد خودم ، جدید اینستاگرام + دلنوشته راجب تولد خودم در پاییز
متن در مورد روز تولد خودم ، جدید اینستاگرام + دلنوشته راجب تولد خودم در پاییز همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد روز تولد خودم

کاش باور داشتیم هر روز تولدمون هست
هر روز که خداوند به ما مهلت زندگی دوباره میدهد
بایستی تولدمان را جشن بگیریم
اما افسوس که ما فقط سالروز اولین به دنیا آمدنمان را جشن میگیریم.
امروز سالروز اولین به دنیا آمدنم هست
و فردا سالروز دومین به دنیا امدنم.
افسوس که روزهای مهم کم اهمیت و گاه بی اهمیت میشوند . .
امیدوارم هیچیک از ما دچار فراموشی نشده
و از یاد نبریم
که تولد یعنی دوباره زیستن به شیوه انسانی تر. .
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد روز تولد خودم

تولدم مبارک نیست
دلم گرفته بی انصاف
کسی بجز تو امشبو
یادش نرفته بی انصاف
تولدم مبارک نیست
چون تو نیستی پیش من
اینو بدون که تا ابد به یادتم

متن قشنگ در مورد روز تولد خودم

در روز تولدم،
برای خودم آرزو می کنم
که همیشه بهترینی
که می توانم باشم
از حالا تا ابد
تولدم مبارک
⇔⇔⇔⇔

متن زیبا در مورد روز تولد خودم

امروز تولد من است
و من برای ماجراهای جدید این سال جدید زندگی آماده هستم.
می خواهم آرزو کنم که امسال را در مکان های زیبا با مردم عزیزم سپری کنم.
آرزو می کنم هرگز لحظه های روشن زندگی را از دست ندهم
و هرگز روزها را در غم و اندوه از دست ندهم. تولدم مبارک.
⇔⇔⇔⇔

متن درباره روز تولد خودم

سال جدید زندگی یک نعمت با ارزش است ،
به همین دلیل امروز با تشکر از خداوند دعا می کنم
و آرزو می کنم سالهای شاد تری داشته باشیم.
امیدوارم که نزدیکترین افراد من این روز را در یک فضای گرم
و دوستانه با من به اشتراک بگذارند. تولدم مبارک.

متن زیبا درباره روز تولد خودم

برای خودم آرزو می کنم
صلح ، لبخند و روحیه عالی داشته باشم.
بگذار همه بدی ها کنار بماند ،
ممکن است بر سختی های زندگی غلبه کنم ،
بگذارید هر روز از این سال جدید زندگی
پر از شادی و خوشبختی شود.
بگذار امید و عشق بی نهایت وجود داشته باشد.
تولدم مبارک.
⇔⇔⇔⇔

متن کوتاه درباره روز تولد خودم

آیا شنیده اید که امروز بسیار مهم است؟
این شوخی نیست ، این روز تولد من است
و می خواهم آن را در مقیاسی بزرگ جشن بگیرم!
بنابراین ، دوستان من آماده باشید ،
امروز به یک مهمانی می رویم. تولدم مبارک!
⇔⇔⇔⇔

متن ادبی در مورد روز تولد خودم

تولد من است و
من برای موفقیت های جدید
و بسیاری از لحظات خوشبختی آماده هستم.
امروز میخواهم تفریح کنم ،
چه کسی با من
در این تعطیلات خواهد بود؟

متن انگلیسی در مورد روز تولد خودم

ورق می خورد تقویم می رسد
به روزی که آمدنش هیچ کس رو خوشحال نمی کنه
حتی خودم رو تولدمو جشن می گیرم
با یک کیک تنهایی و چند شمع اشک
و یک کادو پیچیده به اندوه
تولد غمگینم مبارک باشه
⇔⇔⇔⇔

متن درباره ی روز تولد خودم

منم من! فرزند دلیر این مرزو بوم!
آن که همواره چونان کوه در کنارتان ایستاده است!
سرزمین های قلب تان را فتح کرده!
جاذبه ام برنده و انرژی مثبت وجودم
به اندازه ی هزاران خورشید جهان افروز!
بدانید که امروز روز تولد من است!
و تنها آن ها که دچار نسیان باشند
این روز بزرگ را فراموش می کنند،
باشد که شما دوست عزیز و گرامی!
از فراموش کنندگان نباشید.
⇔⇔⇔⇔

متن برای روز تولد خودم

به نظرم امروز
این پرندگان برای من آواز می خوانند ،
حدس می زنم امروز خورشید
برای من می درخشد.
تولدم مبارک.

متن برای روز تولد خودمان

امشب تولدمه
و امیدوارم همانطور
که شمع های روی کیک تولدم را
فوت می کنم در سن جدید
همه مشکلاتم از بین برود
⇔⇔⇔⇔

متن درباره جشن تولد خودم

تو یک در میلیون هستی
تو زیبا هستی تو یک سال بزرگ تر شدی
و به اندازه یک سال عاقل تر ….
هورررررا تولدم مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر برای روز تولد خودم

امروز روزی بوده
که من گریه گردم و مادرم لبخند زده
تولدت مبارک بچه دوست داشتنی مامان،
تولدم مبارک!

متن برای جشن تولد خودم

امرو تنهایی من آغاز میشود
مات و مبهوت و منتظر و من میدانم
او حتی تولدم را
به من تسلیت هم نمیگوید

Comments

Popular posts from this blog

شعر حرف دل | 100 شعر در مورد حرف دل عاشق را زدن

تعبیر خواب سمپاشی خانه ، معنی دیدن سمپاشی خانه در خواب های ما چیست

تعبیر خواب مرتب کردن مو ؛ معنی مرتب کردن مو در خواب های ما چیست